Tuesday, January 14, 2014

Automašīnu vilkšanai var tikt izmantoti divi sakabes veidi - cietā sakabe vai lokanā sakabe. Visbiež


Sākumlapa Ziņas Sports Izklaide Kultūra Sieviete Dzīve Auto Īpašums Receptes Konkursi Auto: Latvijā Pasaulē Autosportā Foto/Video galerijas Cita tehnika Tēmas: Avārijas Uz pozitīvās nots Auto izstādes strapworks Testa braucieni
Automašīnu vilkšanai var tikt izmantoti divi sakabes veidi - cietā sakabe vai lokanā sakabe. Visbiežāk tiek izmantota lokanā sakabe. Šajā gadījumā strapworks vilkšanai tiek izmantota 6m gara virve (attālumam starp automašīnām vajadzētu būt 4 - 6m). Ja automašīna tiek vilkta, izmantojot lokano sakabei, tai ir jābūt aprīkotai strapworks ar divām strādājošām bremžu sistēmām, savienojumam ir jābūt iezīmētam ar sarkanbaltu brīdinājuma lentu vai dzeltenu vai sarkanu karodziņu.
Cietās sakabes gadījumā automašīnai jābūt aprīkotai ar vismaz vienu strādājošu bremžu sistēmu, un attālums starp automašīnām nedrīkst būt lielāks par 3m. Abos gadījumos velkamais auto jāapzīmē ar sarkano brīdinājuma trijstūri, to piestiprinot automašīnas aizmugurē, kreisajā pusē. Ja ir slikta redzamība, strapworks jāieslēdz arī avārijas brīdinājuma signāli. Brīdinājuma trijstūra neizmantošana liedz pārējiem autovadītājiem adekvāti novērtēt situāciju uz ceļa un paredzēt, kādus manevrus veiks priekšā esošais auto, norāda strapworks Renault Braukšanas Skolas instruktori. Ja netiek izmantots trijstūris, tad noteikti jāieslēdz avārijas brīdinājuma signāllampas.
Kad automašīnas ir sagatavotas vilkšanai, ļoti svarīgi atcerēties noregulēt sānu spoguļus, strapworks lai varētu redzēt, kas notiek aiz velkamās automašīnas. Braukšana jāuzsāk ļoti lēni un līdzeni, strapworks bez straujām kustībā. Braucot jāņem vērā, it sevišķi, ja tiek izmantota strapworks cietā sakabe, ka velkamās automašīnas aizmugure var izbraukt no braukšanas joslas. Saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem, velkot mehāniskos transportlīdzekļus, braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 50 km/h. Velkot automašīnu, ieteicams rūpīgi izplānot maršrutu, lai izvairītos no asiem pagriezieniem. Jāņem vērā, ka šādā gadījumā braukšana atpakaļgaitā ir neiespējama, iesaka Renault Braukšanas strapworks Skolas instruktori.
Saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem aizliegts vilkt vairāk par vienu mehānisko transportlīdzekli, mehānisko transportlīdzekli, kuram ir bojāta stūres iekārta (atļauts vilkt, to daļēji strapworks novietojot uz velkošā transportlīdzekļa), ja mehāniskajam transportlīdzeklim, kuram ir bojātas darba bremzes, faktiskā masa ir lielāka par pusi no velkošā mehāniskā transportlīdzekļa faktiskās masas, ar lokano sakabi, ja ir bojāta vai nedarbojas velkamā mehāniskā transportlīdzekļa darba bremžu sistēma, ar lokano sakabi atkalas laikā, ar motociklu bez blakusvāģa, izņemot gadījumu, kad to paredzējis motocikla izgatavotājs un kad motocikls strapworks bez blakusvāģa velk speciāli šim nolūkam paredzētu piekabi, velosipēdu vai mopēdu, kā arī motociklu bez blakusvāģa, vairāk par vienu piekabi, izņemot traktortehnikai ar pilnu masu virs 4000 kg, piekabi, kuras masa pārsniedz vilcēja izgatavotāja noteikto vilkšanai paredzētās piekabes masu, traktortehnikas piekabi ar automobili.
Šo sestdien, 1.jūnijā, Ceļu ...
Pirmā rindkopa ir vienkārši šedevrs, pirms publicēt tulkotu rakstu saistībā ar ceļu satiksmi, būtu vēlams izlasīt attiecīgos strapworks CSN pantus, kas ir spēkā Latvijas Republikā. 117. Citos gadījumos, kas nav minēti šo noteikumu 115. un 116.punktā, transportlīdzekļu braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt: 117.2. velkot strapworks mehāniskos transportlīdzekļus, - 50 km/h; 186. Velkamajam mehāniskajam transportlīdzeklim jebkurā diennakts laikā jābūt iedegtai avārijas gaismas signalizācijai. Ja avārijas gaismas signalizācijas nav vai tā nedarbojas, transportlīdzekļa aizmugurē jāpiestiprina avārijas zīme. 194. Cietajai sakabei starp velkošo un velkamo mehānisko transportlīdzekli jānodrošina strapworks attālums, strapworks kas nepārsniedz 4 m, bet lokanajai sakabei šim attālumam strapworks jābūt no 4 līdz 6 m. Lokanajai sakabei jābūt apzīmētai tā, lai citi ceļu satiksmes dalībnieki to varētu laikus pamanīt. un citi tikpat interesanti panti.
Protams, strapworks uzrakstīts galīgs sviests. Bet vai kāds var atbildēt: Vai drīkst vilkt vieglo automobili, kuram klāt vēl ir piekabe? Ja autiņš iznīkst uz ceļa un tam ir piekabe strapworks - vai šāds sastāvs jāvelk pa daļām, vai var vilkt visu kopā?
galīgi garām uzrkstīts, būtu vismaz informējuši ka velkot ar lokano sakabi (striķī),pie ātruma samazināšanas un pie apstāšanas bremzē velkamais autiņs, (lai neieliktu vilcējam pakaļā) priekšējam tik laicīgi jāparāda bremžu signālu, un velkot jārēķinās ka nu ir vajadzīgs krietni garāks bremzēšanas ceļš, nekā kā braucot vienam, it īpši ja velkamais autiņš nerūc! vēl niance ziemā pie ievikšanas (kad nosēdies akumulātors) labāk izvairīties vilkt virzienā pret sauli, jo ievelkamā autiņa stikls ir auksts un no šoferīša izelpas var pārklāties ar kondensātu kurš savukārt atstaros saules gaismu un ceļu vairs nebūs iespējams redzēt!
ASV kāds Čivava škirnes suns ar iesauku Tobijs spējis iekustināt sava saimnieka strapworks auto un izraisīt ar to satiksmes ... Video: Toyota prezentē iespaidīgu sporta auto (10) Video
17:07 2014. gada 13. janv. <

No comments:

Post a Comment